Înainte de prima întâlnire online trebuie să:
- Validezi numărul de telefon
- Determini dacă ai o conexiune de internet stabilă și de mare viteză
- Determini dacă ai difuzoare, o cameră web și un microfon instalat și gata de utilizare
- Verifici compatibilitatea browserului
Notă: Vă recomandăm să instalați aplicația Atlas, disponibilă pentru Android, iOS, Windows sau Mac. Accesați această pagină pentru a descărca aplicația preferată.
Notă: Cauți informație cu privința la ce trebuie să faci înainte să înceapă întâlnirea offline, la cabinetul Specialistului? Citește despre cum ajungi la locația Specialistului și despre procedura pentru codul de confirmare în cazul întâlnirilor offline.
Cum să îți validezi numărul de telefon
Înainte de fiecare întâlnire vei primi un mesaj (SMS) pe telefonul tău cu un cod unic care constituie cheia sesiunii. Aceasta reprezintă o măsură de securitate importantă care te asigură că numai tu ai acces la sesiune, pe lângă Specialist.
Este foarte important ca, înainte de întâlnire, numărul tău de telefon să fie validat.
Pentru a valida numărul tău de telefon, trebuie să:
- Accesezi profilul tău de client.
- În partea stângă a ecranului, sub imaginea de profil, asigură-te că ai selectat categoria Personal.
- Sub meniul Numărul de Telefon, selectează țara în care este înregistrat numărul de telefon.
- Adaugă numărul tău de telefon.
- Click pe Validează Numărul de Telefon. (dacă nu apare, actualizează pagina)
- O fereastră nouă se va deschide și îți va cere să introduci codul unic primit ca mesaj (SMS) pe telefon.
- Adaugă codul și apasă butonul OK.
- Pentru a confirma modificările efectuate, click pe butonul Salvați Modificările aflat în partea din dreapta-jos a ecranului.
Testează-ți conexiunea la internet
O conexiune stabilă la internet și de mare viteză este necesară pentru o experiență online bună.
Camera va fi aprinsă și va fi închisă la sfârșitul testului. Cu toate acestea, nici o informație video sau audio nu va fi trimisă nimănui și nici nu va fi salvată nicăieri.
Pentru a testa conexiunea la internet:
- Accesează tabloul principal de bord al clientului.
- Click pe Verifică-ți Conexiunea la Internet, Microfonul si Camera.
- Alege Testează-mi Capacitatea de a Participa la o Video Conferință.
Va dura o perioadă de aproximativ 15 secunde pentru a testa conexiunea și alți parametri pentru a stabili puterea de conectivitate.
Dacă rezultatele sunt nesatisfăcătoare, poți să-ți îmbunătăţeşti abonamentul la internet, să-ți schimbi furnizorul de internet și așa mai departe.
Verifică-ți difuzoarele, camera web și microfonul
Pentru a avea o întâlnire online prin intermediul Atlas, vei avea nevoie de o cameră web funcţională (externă sau integrată), microfon (set cu cască, integrată sau extern) și un difuzor / boxe.
Pentru a testa camera și microfonul:
- Accesează tabloul de bord principal al Clientului.
- Click pe Verifică-ți Conexiunea la Internet, Microfonul si Camera.
- Alege Testează Camera si Microfonul.
În funcție de sistemul de operare utilizat (Windows, Mac), există și o varietate de moduri de a verifica camera web și microfonul atât local, pe computer, sau utilizând aplicații online.
Pentru a verifica difuzoarele, trebuie doar să verifici dacă se aude sunet prin ele.
Verifică compatibilitatea browserului
În cadrul sistemelor de operare desktop (laptop-uri, stații de lucru, calculatoare), întâlnirile video și audio Atlas funcționează cel mai bine pe cele mai recente versiuni ale următoarelor browsere:
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Internet Explorer 10-11 (acesta va necesita instalarea unui plugin suplimentar)
- Opera
În cazul în care ai nevoie de ajutor, te rugăm să ne trimiți un email la support@atlashelp.ro.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.