Când alegi o întâlnire, o fereastră nouă se va deschide care-ți va furniza informații despre Specialistul ales (numele și ratingul), selectorul de limbi al paginii Termeni și Condiții și dacă există constrângeri pentru reprogramări sau alte beneficii . De asemenea, pune la dispoziție următoarele detalii:
- Când
- data
- Start
- timpul de începere al ședinței
- Durata
- cât va dura ședința
- Tipul întâlnirii
- online, offline sau Specialistul va permite Clientului să decidă
- Preț
- cât va costa sesiunea
Notă: În funcție de preferințele de plată ale Specialistului, poți plăti prin card de credit, numerar (la birou) sau transfer bancar. Pentru transfer bancar, va trebui să rezervi o întâlnire cu cel puțin 5 zile înainte de a avea loc, astfel încât să putem confirma tranzacția.
Notă: Te interesează să rezervi o ședință? Află mai multe aici.
Tipul întâlnirii
Dacă ești de acord cu datele întâlnirii, va trebui să citești și accepți Termenii și Condițiile și să dai click pe butonul Următorul.
Dacă Specialistul a selectat faptul că tipul întâlnirii va fi decis de către Client, vei putea alege din:
- Online (video conferință prin Atlas)
- Offline (la adresa Specialistului)
Dacă apare doar unul dintre cele două, Specialistul a restricționat întâlnirea.
Online
Poți alege detaliile de facturare adăugate în profilul tău, poți utiliza detaliile ultimei plăți sau poți adăuga un alt card de credit.
Offline
Poți alege detaliile de facturare adăugate în profilul tău, poți utiliza detaliile ultimei plăți sau poți adăuga un alt card de credit. Sau poți alege să plătești cash la biroul Specialistului.
Notă: Nu uita, dacă ai Atlas Credit, îl poți folosi pentru a plăti pentru întâlnire. Plătești întreaga sumă sau părți din suma totală. Află mai multe despre Atlas Credit.
Plata prin card de credit
Dacă ai ales să plătești prin card de credit, vei fi transportat către terța parte de procesare a plăților Netopia mobilPay. Adaugă detaliile cardului de credit și apasă butonul pentru a face plata.
Vei fi trimis înapoi la ecranul Atlas și o notificare va apărea în partea dreaptă sus a ecranului. Verifică dacă notificarea are un status de succes sau dacă afirmă că plata a eșuat.
Poți vedea statusul său în Audit și vei primi, de asemenea, ID-ul întâlnirii.
Notă: Netopia mobilPay este utilizat pentru tranzacțiile efectuate în RON. Pentru alte monede, Atlashelp folosește Braintree.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.